loading...
طراحی سایت و سئو سایت
داریوش راد بازدید : 106 سه شنبه 26 بهمن 1395 نظرات (0)

 

آیا میخواهید از شر مشتریانی که صرفا وقت شما رو میگیرن و به هیچ وجه از شما خرید نمیکنن راحت بشید؟

۱) نحوه آشنایی با شرکت شما

این یکی از مواردی هست که نحوه آشنایی اولیه بسیار مهم هست که از چه طریقی شما رو پیدا میکنن مثلا کسی که در کار سئو و بهینه سازی ادعا میکنه و کارش رو در سطح عالی انجام میده باید در نتایج جستجوی گوگل هم در نتایج اول باشه در کلمات هدف در غیر اینصورت نمیتوان به اون اعتماد کرد.

۲) تجربه شما در حرفه ای که مشغول ارائه آن به مشتری هستید

امروزه تجربه یکی از موارد مهم در انتخاب مشتری می باشد دیگر دوران مدرک گرایی گزشته است به کسی که دکترای کامپیوتر داشته باشد در مقایسه با کسی که این طرف سال هاست در این زمینه کار کرده و دارای تجربیات عملی می باشد شما باشید کدوم رو انتخاب می کنید؟

من که باشم کسی رو انتخاب میکنم که برای پروژه من واقعا به درد به خور باشد و کار رو در آخر بهم بتونه کامل و اونی که مد نظرم هست دربیاره و بهم تحویل بده

۳) راه های پرداخت هزینه

باید در حرفه ی خود به نحوه گرفتن مبلغ و هزینه پروژه کاملا توجه کنید زیرا بسیار مهم هست که این موضوع با بررسی میان رقیبانتان و نحوه روند کار خودتون میتونید براش بگیرید برای مثال ما در تیم ایران پردازه هزینه های طراحی سایت را ۴۰% در اول قرارداد میگیریم و مابقی میمونه بعد از تحویل کامل پروژه بهشون خوب فرد در اینصورت اعتمادش بسیار بالاتر میره و در ذهنش میگه اگه اینا اینکاره نباشن و من رو راضی نکنن ۶۰% مابقی رو هم مشخصا نمیتونن بگیرن و این یه قوت قلب هست براشون بهتره شما هم این کار رو حتما انجام بدید.

۴) فرصت ها در کسب و کار ها

در بعضی از کار ها و فرصت ها در کسب و کارتون ایحاد می شود که شما باید قدر اون ها رو بدونید و در این میان با داشتن پروژه هایی بزرگ در نمونه کارهای خود شاید منابع مالی کمی را برای شما داشته باشد منتهی با داشتن برای مثال نمونه کار یک ارگان دولتی می توانید اعتماد خیلی از کارها را در شرکت های شخصی که مشتری شما هست جلب کنید.

۵) قیمت منصفانه ارائه دهید

هزینه های خود را کاملا مشخص کنید و شفاف سازی کنید تا مشتری از تمام هزینه های پروژه آگاه باشد و به درستی و با صداقت بگویید و فاکتور بدید زیرا شاید شما فکر کنید که دیگر مشتری رو گرفتید و تموم شد منتهی به این حالت نیست قرارداد پایان همه چیز نیست بلکه تعهد های شما شروع می شود و باید مشتری مداری کنید و یک جمله رو هم در یاد داشته باشید “مشتری بی وفا ترین شخص در کره زمین هستش” چون در هر کاری رقیبانی وجود دارد پس مشتری برای مثال دادن طراحی سایت تمامی جوانب رو در میان چندین شرکت در نظر می گیرد و سپس اقدام به سفارش می گردد.

 

دگر صفحات:

طراحی سایت در اردبیل

 

۶) زمان واقعی بگویید.

هیچ وقت هیچ وقت در مورد زمان یک چیز الکی و بداهه نگوید که با این کار گور خودتون رو کندید و باید بزودی منتظر برشکستی خودتون باشید برای مثال کار شما طراحی سایت هست یک زمان درست برآورد کنید و بگوید چون اگر بد قولی کنید دیگر نمیتوانید با اعتبار خود در بازار کار کنید.

۷) آیا شما واقعا طراح سایت هستید یا واقعا مکانیک هستید؟؟

این سوال رو حتما از خودتون با موضوع شغلیتون بپرسید بعضا افراد فقط واسه پول در کارهایی هستند که هیچ علاقه ای به انجام آن ندارند و چون علاقه ندارن اون کار رو به نحوه درست نمیتونن پیاده سازی کنن مثال میزنم

تاحالا تو شهرتون چندین مکانیک میشناسید که وقتی مثلا کمک ماشینتون خراب میشه میگن برو پیش فلان استا مثلا یا میخوای بری شیرینی بخری تو ذهنت فقط یه شیرینی فروش درست و حسابی هستش

اگر علاقه در کاری داشته باشید واقعا میتونید موفق بشید بهتون میتونم ثابت کنم منتهی اگر معیار اولتون پول نباشه و فقط عشق و علاقه باشه

۸) چشم اندازی از آینده پروژه ها

همیشه جلوی بینی خودتون رو نبینید و به مشتری در زمان ارتباط دائمی که دارید از پیشرفت و مشاوره از تجربیات خودتون دریغ نکنید بهش اطمینان بدید که اگر این کار رو انجام بدید در آینده میتوانید مثلا از فلان رقیبانتان جلو بزنید و مثلا در سال ۲۰۱۸ این اتفاقی در شهر ما مثلا تبریز رخ میده و شما میتونید در این زمان با خدمات ما به بهترین حالت استفاده نمایید.

۹) رازداری در کسب و کار

به هیچ وجه یک مدیر موفق و یک رهبر تیم یا مدیر عامل یک شرکت نباید حرف هایی که میشنوه زود قضاوت کنه و یا راز و حرف های کارمندانشون رو بین کارمندان دیگه اش بگه و یا حتی بد تر این در هنگام انجام پروژه و عقد قرارداد هیچ وقت اطلاعات شخص دیگر از مشتریانتون رو نگید و دربارش حرف نزنید این کاملا اشتباه هست چرا که این کار باعث از بین رفتن اعتماد مشتری به شما می شود و به قولی حنای شما پیشش کم رنگ تر می شود.

۱۰) مطالعه کنید

رهبر یا مشاور فروش و هر کس که کارش ارتباط با مردم باشد باید آداب و رسوم معاشرت را یاد بگیرد و با مطالعه روزانه بتواند به دانش خود بیافزاید با این کار شما می توانید تبدیل به یک فرد موفق در میان مدیران و یا همکاران خود شوید آموزش در دنیا همینک یک اصل می باشد که فرد باید مدام در حال آموزش مباحث جدید در مورد شغل و حرفه خود باشد.

داریوش راد بازدید : 103 یکشنبه 17 بهمن 1395 نظرات (0)

 

شما با خواندن مقاله “تشخیص تکنولوژی طراحی سایت” میتوانید مهارت های زیر رو یاد بگیرید:

  • طراحی سایت تکنولوژی مورد استفاده رقیبان

  • آموزش نحوه استفاده از سایت builtwith

  • تحلیل سایت رقیبان و به دست آوردن اطلاعات برنامه نویسی آن ها

در ابتدا من توضیحی بدم خدمت دوستان که سایت builtwith یک وب سایت خارجی هست و کار اون اینه که شما آدرس سایت مورد نظرتون رو وارد میکنید و اطلاعاتی رو به شما میده اعم از اطلاعات هاست و سرور اون سایت که در کدوم محلی قرار گرفته و وبسرویس مورد استفاده اگر از سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس و جوملا و … استفاده کنه بهتون کاملا مشخص میکنه این اطلاعات رو و شما با استفاده از این اطلاعات مثلا میگه که سایت مورد نظر از چه افزونه هایی استفاده کرده پس اگه شما هم بخواید از همون امکانات در سایت خودتون استفاده کنید میتونید اسم افزونه رو سرچ بزنید تو گوگل و بعدش به راحتی اونو از مخزن وردپرس دانلود کرده و نصبش کنید.

۱) وارد سایت builtwith می شویم.

 

عکس از صفحه اصلی سایت builtwith

۲) همانطور که در فیلد جستجو می بینید میتونید آدرس سایتتون رو وارد کنید و برروی lookup کلیک کنید تا سایتتون بررسی شود و گزارش اون در تصویر زیر می تونید مشاهده کنید.

آموزش سایت builtwith به صورت تصویری

 

به همین راحتی می توانید با چندین گام اطلاعات ارزشمندی رو از وب سایت ها به دست بیاورید.

طراحی سایت تکنولوژی,طراحی سایت تکنولوژی رقیبان و تحیلیل آنان,تکنولوژی طراحی سایت,شناسایی زبان برنامه نویسی سایت

 

 

دگر خدمات ایران پردازه:

طراحی سایت در تبریز

داریوش راد بازدید : 99 پنجشنبه 14 بهمن 1395 نظرات (0)


طراحی سایت در قزوین

تیم طراحی سایت ایران پردازه مفتخر هست که خدمات طراحی سایت در قزوین خود را در شهر مدرن و پیشرفته که امروزه در دنیای فناوری و الکترونیک از سایر شهر ها پیشرو هست عرضه می نماید.

بیل گیتس : در آینده فقط ۲ نوع کسب و کار وجود خواهند داشت

۱) کسب و کارهای اینترنتی
۲) کسب و کارهایی که دیگر وجود ندارند…

از آنجایی که شهر مدرن قزوین دارای شهرک های صنعتی با شرکت های مختلف فعال در حوزه های مختلف می باشد در نظر بگیرید که هر شرکت خدمات یا کالایی را برای تولید و عرضه به بازار های داخلی و خارجی دارد اکثرا متقاضیان برای این کالا ها از قبل مشخص و مشتریان خود را دارند اکنون فرصت تبلیغات برای ایجاد خدمات متمایز از رقباء و افزایش فروش را مجموعه شما می تواند با وارد شدن به دنیای اینترنت و راه اندازی کسب و کار برخط (آنلاین) می توانید ارتباط خود را بامشتریانتان نزدیک تر کنید و به صورت ۲۴ ساعته خدمات خود را به آن ها ارائه دهید امکانی که حتی شرکت یا مغازه تان شاید در روز بیشتر از ۸ ساعت باز نباشد از این موارد گزشته دیگر طراحی سایت برای خود می تواند برای موقعیت اجتماعی و کلاس کاری شما بسیار مفید باشد.

دفتر مرکزی تیم ایران پردازه در تبریز قرار دارد که تمامی امورات مربوط به طراحی سایت در قزوین به صورت اینترنتی انجام می گردد و تمامی فعالیت این تیم قانونی و معتبر بوده و تحت نظارت پژوهشکده دانش بنیان آتیه می باشد

خدمات طراحی سایت در قزوین تیم ایران پردازه دارای گارانتی و پشتیبانی ۱ ساله می باشد که در صورت بروز هر گونه مشکل در سرور یا خود سایت مراتبط رو اعلام بفرمایید در اسرع وقت مشکل رفع خواهد شد.

استفاده از آخرین فناوری های موجود در وب از مزیت تیم خلاق و فعال ایران پردازه می باشد که سایت شما را با استاندارد های جهانی طراحی می نماید از جمله این استاندارد ها میتوان به واکنشگرا بودن سایت های طراحی شده توسط این تیم اشاره نمود که به حالتی می باشد که سایت شما با هر دستگاهی از جمله موبایل، تبلت و آیفون مراجعه کنید محتوا و قالب سایت شما به بهترین حالت برای مخاطبان شما نشان داده خواهد شد.

طراحی سایت در قزوین از جمله طرح های این تیم هست که می تواند در سطح ارگان ها دولتی و خصوصی ارائه دهد.

آموزش طراحی سایت در قزوین

پس از تحویل کامل وبسایت از سایت شما براتون فیلمی تهیه میگردد و ارائه میگردد تا بتوانید تمامی قسمت های سایتتون رو خودتون مدیریت نمائید این نیز یکی دیگر از خدمات متمایز تیم ایران پردازه می باشد.

داریوش راد بازدید : 136 چهارشنبه 13 بهمن 1395 نظرات (0)

 

نکات کلیدی کتاب

  • فروش ساده و آسان هست. اگر کارهای درست رابا روش درست انجام دهید، می توانید محصولات و خدمات خود را باموفقیت بفروشید.
  • برای کسب بهترین نتایج در فروش، از ( فرایند فروش ۶ مرحله ای کاهله) استفاده نمایید.
  • اول، افرادی را بیابید که خواهان محصولات شما هستند. فقط مشتریان واجد شرایط را برای فروش هدف گیری کنید.
  • دوم، اعتبار خود را ثابت کنید و کاری کنید که مشتریان با شما راحت باشند.
  • سوم، برای درک خواسته ها و نیازهای مشتریان احتمالی، از سوالاتی که قبلا آماده کرده اید استفاده کنید
  • چهارم، نشان دهید محصولات و خدمات شما با نیازهای آن ها هم خوانی دارد. به جای تاکید بر ویژگی ها، بر منافع تمرکز کنید. مشتریان احتمالی را به عنوان اعضای فعال، در ارائه های خود مشارکت دهید.
  • پنجم، کاری کنید که مشتریان احتمالی مایل باشند هر یک از مراحل فرایند فروش را طی کنند.
  • ششم، ارتباط خود با مشتریان را حفظ کنید تا دوباره به آن ها بفروشید و مشتریان جدید را به شما معرفی کند.
  • جدولی برای پیگیری فعالیت های خود با هر مشتری تهیه کنید.
  • به یاد داشته باشید: فرایند فروش هیچ گاه به پایان نمی رسد. دائما با مشتریان برتر خود در ارتباط باشید.

آنچه در این چکیده می آموزید

  1. مواد لازم برای فروش موثر چیست؟
  2. موارد غیر لازم برای فروش موثر چیست؟
  3. فرایند فروش کاهله چگونه است؟
  4. چگونه برای افزایش فروش آن را اجرا کنیم؟

برای یادگیری هر موضوعی، به کارشناس آن مراجعه کنید. برای یادگیری استراتژی های نظامی، به کتاب (هنر جنگ) سان ژو مراجعه کنید. برای یادگیری ضربه های بیس بال، کتاب “هنر ضربه زدن” تند ویلیام رو بخونید. برای یادگیری سرمایه گذاری، کتاب “سرمایه گذار باهوش” بنجامین گراهام رو بخونید.برای یادگیری فروش، این راهنمای تخصصی دیو کاهله رو بخونید. او شمارا در مسیر ( فرایند ۶ مرحله ای به روش کاهله) پیش برده و کارهای مربوط به هر مرحله برای پیشرفت و نهایی کردن فروش را توضیح می دهد. او اطمینان می دهد که اگر به درستی از روش امتحان شده او پیروی کنید، بدون توجه به محصولی که می فروشید، می توانید سهم فروش خود را افزایش دهید. همچنین کاهله کتاب خود را با نکات و ترفندهای ارزشمندی آراسته است.

باید ها و نیاید های فرایند فروش

فروش فرایندی مرموز یا جادویی ندارد، بلکه وقتی بدانید کارهای لازم کدامند، به طرز شگفتی صریح و مشخص هست ابتدا این ادراکات نادرست درباره فروش و فروشنده را فراموش کنید:

  • فروشندگان افرادی برونگرا و دوستانه هستند و شما نیز باید همین طور باشید. شخصیت شما تعیین کننده اثربخشی فروشتان نیست، بلکه درک شما و به کارگیری اصول کلاسیک فروش ویژگی های مهم هستند.
  • فروشندگان سخنوران خوبی هستند باید به خواسته ها و نیازهای مشتریان خود گوش فرا دهید فقط با صحبت کردن به جایی نمی رسید.
  • اگرقرار است محصولی را بفروشم، باید کاملا با آن آشنا باشم. دانش محصول مهم است مخصوصا اگر محصول یا خدمتی فنی عرضه می کنید اما شناخت مشتری مهم تر است.
  • قبل از این که بتوانم محصول یا خدمتی را بفروشم، باید آن را باور داشته باشم فروش به جلب اعتماد مشتری بستگی دارد برای کسب این اعتماد نحوه تناسب محصولات و خدمات خود با خواسته ها و نیازهای مشتری را نشان دهید.
  • اگر محصول یا خدمتی با کیفیت عرضه کنم، مردم سراغ من می آیند و نیازی نیست برای فروش تلاش کنم دیدگاه ( اگر محصول شما بهتر باشد، مردم آن را می خرند) تصور اشتباهی است در مورد هر محصول یا خدمت موفق، همواره فروش مهم ترین عامل است

اکنون موارد غیر لازم در فروش را می شناسید، بنابراین باه موارد مهم در فروش توجه کنید:

  • فروش، علم کمک به مردم برای دستیابی به خواسته هایشان است. برا خواسته ها و نیازهای مشتریان تمرکز کنید نه بر خودتان نه بر محصول تان و نه بر خدمت تان بلکه بر خواسته های و نیازهای مشتریان
  • فروش، فرایند کمک به مردم برای تصمیم گیری است که اغلب منجر به خرید از شما می شود. حتی ساده ترین فروش شامل تصمیمات متعددی است مثل تصمیم برای تماس گرفتن با شرکت و ملاقات با فروشنده تا تصمیم درباره خرید.
  • خرید هم ساده و هم بسیار چالش آور است. همه می توانند با توپ بسکتبال بازی کنند و آن را در سبد بیاندازند اما همه قهرمانان بسکتبال بازی نمی کنند برای اینکه در فروش مثل قهرمانان بسکتبال اثر بخش باشید سیستم زیر را یادبگیرید و از آن استفاده کنید.

برنامه آزموده شده شما برای فروش موفق

صرف نظر از آنکه محصولتان چیست، اگر از این ( فرایند ۶ مرحله ای فروش به روش کاهله) پیروی کنید موفق می شوید.

۱) افراد مناسبی را جذب کنید

افراد مناسب را جذب کنید به مشتریانی دسترسی پیدا کنید که به آنچه می فروشید نیاز دارند هدف گیری هر شخص دیگر آب در هاون کوبیدن هست حتی اگر محصول بی ارزشی دارید اگر بتوانید شخصی را پیدا کنید که واقعا به آن نیاز دارد می توانید آنرا بفروشید مشتریان ایده آل خود را با (دقت و شفافیت) مشخص کنید. از خود بپرسید چه کسانی محصولات شما را می خواهند، به آن احتیاج  دارند و مشتاق پرداخت پول در ازای محصول و خدمات شما هستند توجه کنید که بازا باید آنقدر بزرگ باشید که ارزش فروش محصولات را داشته باشد روشت تشخصی بازار هدف و دسترسی به آن را مشخص کنید برای متمایز کردن محصولات خود از محصولات رقبا‌ء از خود بپرسید که مشتری به چه دلایلی باید محصولات شما را بخرد.

به این موارد توجه کنید: گروه های گسترده مشتریان را غربال کرده و مخاطبان ایده آل خود را پیدا کنید با دقت هدف گیری کنید برای مثال، می توانید بر مدیران اجرایی سازمان های غیر انتفاعی با بودجه سالانه ای در حدود ۵ میلیون دلار که در محدود ۲۵ مایلی شرکت شما هستند، تمرکز کنید وقتی مشتریان ایده آل خود را شناختید آن ها را جذب کنید.

۲) کاری کنید با شما راحت باشند

مشتریانی از فروشندگانی خرید می کنند که با آن ها احساس راحتی می کنند برای اینکه مشتریان با شما احساس راحتی داشته باشند، برای خود اعتبار ایجاد کنید نشان دهید که از عهده حل مشکلات کسب و کار آن ها و برطرف کردن نیازهایشان برمی آیید به یاد داشته باشید که برخورد اولیه بیشترین اهیت را دارد. همه چیز به نوع ادراک مشتری از شما و ریسک های‌ (مالی، اجتماعی، احساسی و زمانی) پیدا کنید به یاد داشته باشید همزمان با افزایش قیمت محصولات و خدمات،  ریسک آن نیز افزایش می یابد بنابراین میزان راحتی مشتری با شما نیز باید افزایش پیدا کند از شخص سومی بخواهید محصولات و خدمات شما را از منظر ( اعتبار و راحتی ) ارزیابی کند

موارد پرریسک و گران باید به صورت رو در رو فروخته شوند و موفقیت این کار به احساس راحتی زیاد با مشتری بستگی دارد همیشه اشتیاق صادقانه نشان دهید خودتان باشید مطمئن باشید که مشتری از زمانی که با شما سپری می کند سود می برد به تعهدان خود عمل کنید با ترفندهای استراتژیک آن ها را سرگرم کنید راه های دیگر ایجاد اعتبار عبارتند از : نشان دادن ادب – صداقت – کمی شوخ طبعی – تعریف از مشتری – پرسیدن سوالات هوشمندانه – ذکر کردن هر نوع رابطه شخصی و تعریف داستان های شخصی که باعث ایجاد ارتباط می شوند.

۳) خواسته های آن را بشناسید

این کار ( قلب فروش ) است. اگر علایق و آرزوهای مردم را نشناسید نمی توانید به آن ها بفروشید سلیقه خود در باره محصولات و خدمات خود هیجان زده هستید مشتریان شما نیز چنین احساسی دارند. از نظرسنجی و گروه های کانون استفاده کنید تا خواسته های مشتریان احتمالی خود را بشناسید وقتی انگیزاننده های مشتریان خود را شناختید آن ها را در ۷۵ کلمه یا کمتر بنویسید چنین شفاف و تمرکزی منجر به نتایج مطلوب می شود. برای شناخت خواسته های مشتریان سوالات مناسبی طراحی کنید به آن ها کمک کنید تا تفکرشان متمرکز کنند سوالات هوشمندانه ، اطلاعات ارزشمندی در اختیار شما قرارداده و به تقویت ارتباطات کمک می کندو مهم تر از همه به شما امکان می دهد تا تحقیقات عمیق تری انجام دهید و مسائل مهم مشتریان را بشناسید برای طراحی بهترین سوالات از پنج مرحله زیر استفاده کنید:

  1. زمینه را مهیا کنید. برای مشخص کردن آنچه در ذهن مشتری است، ارتباطی بر پایه اعتماد ایجاد کنید و اطلاعات کافی در اختیار مشتریان قرار دهید در نتیجه تمایل پیدا می کنند تا شما را دوباره ملاقات کنند.
  2. همه احتمالات را در طوفان ذهنی بررسی کنید. همه سوالات متحمل مربوط به هر موفعیت را یادداشت کنید.
  3. تصحبح و پالایش کنید. موثرترین، خاص ترین و شفاف ترین سوالات را مشخص کنید و فقط آن ها رابپرسید.
  4. ترتیب موثری ایجاد کنید.سوالات خود را برای ایجاد حداکثر سازگاری مرتب کنید.
  5. تمرین کنید. پرسیدن سوالات خود را با صدای بلند تمرین کنید تا مطمئن شوید که می توانید آن ها را به بهترین حالت پرسیده و مشتری احتمالی را هنگام فروش متفاعد کنید.

۴) روش خود برای برآوردن خواسته هایشان را نشان دهید

همه می توانند فواید و ويژگی های محصولات و خدمات را از روی کاغذ بخوانند فروش حرفه ای نشان دادن روش حل نیازهای مشتری توسط محصولات و خدمات است درباره محصولات و خدمات خود توضیح داده و منافع حاصل از خرید را به طور شفاف برای مشتری شرح دهید اگر وظایف خود در مراحل قبل را انجام داده اید این مرحله به خوبی پیش خواهد رفت همیشه بر فواید محصول – ارزش برای مشتری – بیش از ویژگی های آن – کارهایی را انجام می دهد- تاکید کنید. اگر به یک ویژگی اشاره کردید بعد از آن بگوئید:‌ ( به این معنی است که شما می توانید…) و اهمیت بالقوه آن ویژگی را برای مشتری شرح دهید مطمئن شوید که آن ها منافع هر یک از ویژگی ها برای شرایط خاص خود را درک کرده اند.

مشتریان فهرست طولانی و خسته کننده ویژگی ها رانمی خواهند ارائه خود را برموارد کم اما مرتیط متمرکز کنید ویژگی های محصول را با نیازها و خواسته های مشتری تطبیق دهید این ویژگی ها را به منافع تبدیل کرده و ارائه خود را با تمرکز بر آن منافع خاص آغاز کنید هرگز به شرکت یا مشتری دیگر و نحوه استفاده آن ها از محصول خود اشاره نکنید. ارائه و منافع حاصل از محصول خود را شخصی و اختصاصی نگه دارید.

بهترین رسانه های بازاریابی مثل وب سایت، بنر فروش یا آگهی را برای ارائه محصول یا خدمت خود مشخص کرده و محصول خود را در آن ها نمایش دهید تا مطمئن شوید مشتری آن ها را می بیند.

برای جلسات فروش حضوری، مطالبی برنامه ریزی شده تهیه کنید و رسانه های خاص ارائه با پاورپوینت و .. را مشخص کنید اگر می توانید توضیحات سوم شخصی را به آن ها اضافه کنید سپس تمرین کنید و تمرین کنید تا جایی که ممکن است مشتری احتمالی را هنگام ارائه مشارکت دهید مکالمه ای دوجانبه ترتیب دهید تا مجبور نباشید مرتبا خودتان سخن بگوئید.

باید کاری کنید که مشتری، خود را بخشی از برنامه بداند برای کنترل محیط ( جایی که در آن ارائه خود را انجام می دهید) و جزئیت ( چیزی که مشتری احتمالی در طول ارائه بر آن تمرکز می کند) بیشترین تلاش را انجام دهید حواس پرتی ها را به حداقل برسانید و اجازه هیچگونه مزاحمتی ندهید و درباره مطالبی صحبت کنید که بیشترین ارتباط را با مشتری احتمالی شما دارند.

۵) برای رفتن به گام بعدی به توافق برسید

فروش مشتمل بر گام های متعددی است که اگر در توافق برای خرید، با دقت از این ساختار ها پیروی کنید فروش به حداکثر می رسد. وظیفه شما این است که مشتری احتمالی را راضی کنید تا به ترتیب با همه گام ها موافقت کند وقتی ارائه خود را تمام کردید، این اصول مهم را به کار گیرید ( خرید را آسان کنید) دلیلی برای مشتریان بیاورید تا هم اکنون خرید کنند برای مثال از پیشنهادات ( فقط برای مدت محدود) استفاده کنید وقتی مشتری درباره محصولی تصمیم گرفت نهایت تلاش خود را انجام دهید تا مورد دیگری را نیز به عنوان بخشی از معامله به او بفروشید. رستوران های غذای فوری از این تکنیک استفاده می کنند رستوران های زنجیره ای به کارمندان خود آموزش داده اند تا برای بهینه کردن هر فروش این سوال رابپرسند ( آیا همراه غذای خود سیب زمینی میل میکنید؟)

در فروش حضوری، کارهای خاصی مانند امضای قرارداد انجام دهید تا کار یک قدم پیش برود. خرید های گران قیمت مانند سیستم های پیچیده تکنیکی شامل مراحل زیادی هستند فروشنده باید در هر مرحله فرایند از ( خریدار بخواهد که به گام بعد برود) تصور کنید که خودتان مشتری احتمالی هستید گام بعدی شما چه خواهد بود؟ وقتی آن گام را مشخص کردید ( از مشتری بخواهید با آن موافقت کند.)

استراتژی مهم فروش یعنی (همیشه بخواهید که اقدام کنند) باید در همه مراحل فرایند فروش اجرا شود. اگر در انجام این کار شکست بخورید، هرگز نمی توانید نظر موافق مشتری را جبل کنید اقدام گام به گام مستلزم برنامه ریزی قبلی است. سعی کنید مشتری احتمالی در همه مراحل مهم اقدام راحت باشد نگرانی های مشتری احتمالی که ممکن است باعث اختلال در فروش شود را به حداقل برسانید. تمام تلاش خود را انجام دهید تا تاییدهای بیرونی مثل تایید مقام ارشد یا همکاران دیگر را به حداقل برسانید.

 

۶)پیگیری و استفاده از معامله برای ایجاد فرصت های بیشتر

تبریک میگویم، شما مرحله حیاتی توافق را با موفقیت به اتمام رساندید مشتری احتمالی اکنون به خریدار تبدیل شده است. بعضی فروشندگان فکر میکنند در این مرحله کارشان به پایان رسیده است اما در واقع چنین اتفاقی نیفتاده است اولین فروش شما فقط یک گام میانی است فروشندگان حرفه ای می دانند که درآمد واقعی آن ها از مشتریانی حاصل می شود که مجددا مراجعه می کنند فروش به افرادی که قبلا از شما خرید کرده اند بسیار آسان تر است برای حفظ ارتباط با مشتریان کنونی دائما کار کنید. مطمئن شوید که مشتریان جدید از خرید خود شاد هستند و دلایل مناسب برای خرید مجدد به آن ها ارائه دهید. رضایت آن ها را افزایش دهید تا متشریان مناسب دیگری به شما معرفی کند.

فروشندگان اقلام تجاری باید در زمان کوتاهی پس از شروع استفاده از محصولات و خدمات جدید توسط مشتریان، از تاکتیک های ( ایجاد ارتباط) – (تشخیص فرصت ها) و پیگیری استفاده کنند چنین تماس هایی ما را در ذهن خریدار ثبت می کند برای نزدیک ماندن به مشتریان جدید از ارتباطات ساده و کوتاه استفاده کنید.

گام های بعدی

فروش فرایندی بی پایان است. فروشندگان حرفه ای دائما با مشتریان برتر خود در ارتباط هستند، رفاه آن ها را فراهم می کنند، خواسه ها ونیازهایشان را می شناسند نشان می دهند که محصولاتشان نیازهای مشتریان را برآورده می کند، برای انجام گام های بعدی فرایند فروش توافق کرده و موارد مشتریان را پیگیری می کنند تا احساس خوب آن ها از خرید افزایش یابد. به یاد داشته باشید که این فرآیند دنباله دار یک سیستم است . برای پیگیری هر یک از فعالیت های خود در رابطه با هریک از مشتریان، جدولی تهیه کنید این رویکرد باعث افزایش فروش می شود، زیرا کارایی و بهره وری شما را افزایش می دهد. نمودار نشان می دهد که هز مشتری دائمی یا احتمالی، فردی مستقل است و به مراقبت و توجه مستقل و خاص نیاز داد.

با تشکر برای صبر و حوصله ای که برای مطالعه این مقاله گزاشتید ممنونم.

دگر خدمات ایران پردازه:

طراحی سایت در تبریز

داریوش راد بازدید : 83 سه شنبه 12 بهمن 1395 نظرات (0)

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

یکی دیگر از خدمات تیم ایران پردازه راه اندازی فروشگاه های اینترنتی می باشد

هر کسب و کاری را که در محیط اطراف مشاهده می نمایید می تواند به راحتی وارد دنیای اینترنت شود

شما اگر بهترین محصول را هم تولید کنید ولی در معرفی آن افراد توانایی نداشته باشید مشخصا هیچ کس آن را از شما نخواهد خرید. بله در عصر ارتباطات هستیم و زمانی که شما یک محصول رو برای ارائه به مشتریانتون دارید چرا فقط آن را در محله یا شهر خود عرضه میکنید ؟ ؟ در حالی که شما میتوانید محصولاتتون رو از طریق راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی نه تنها در سطح کشور بلکه به صورت قاره ای و جهانی میتونید محصول خودتون رو به مشتریانتون معرفی کنید.

اکثرا ذهنیت ها این هستش که میگن بابا اینو کی میخره آخه؟ چرا باید واسه این پول بدن؟ یا این محصول من تو اینترنت مخاطب نداره

شما هیچ وقت نمیتونید قضاوت کنید چون اینترنت یک محیط کاملا باز هست و مخاطب میتواند به صورت ۲۴ ساعته به فروشگاه شما سر بزند و از شما خرید کند آیا این امکان در مغازه یا کارخانه شما هم هست؟؟

نیازهای مخاطبان خودتون رو بشناسید و بر روی آنها تمرکز کنید شما شاید اصلا ندونید این محصولی رو که دارید شاید در شهری فروش و تقاضای بیشتری برای خریدش باشه و اون افراد چه طور به محصولی که شما ارائه می دهید می رسند؟ خوب مشخص هست با جستجو در گوگل که از خدمات ایران پردازه سئو و بهینه سازی سایت می باشد که همواره بعد از طراحی سایت فروشگاه کسب و کار شما همواره در جذب مخاطب و افزایش فروش شما تلاش خواهیم کرد.

داریوش راد بازدید : 236 یکشنبه 10 بهمن 1395 نظرات (0)

 

تاثیر نگهداری گل و گیاه در محیط کارReviewed by توحید عزیززاده on Jan 29Rating: 3.5تاثیر نگهداری گل و گیاه در محیط کاراستفاده از گل و گیاه در محیط کار یک عمل علمی بوده و شما افزایش عملکرد کارمندانتون رو با این روش بهبود بخشید.

واقعا زندگی چیست؟ معنی و مفهوم این کلمه در این دنیا به نظرتون چی میتونه باشه؟

تاحالا به گلخانه رفتید ؟ اصلا مگه میشه آدم تو بدترین حالت باشه و بره اونجا ذهنش باز نشه و فکر و خیالاتش به سمت افکار مثبت سوق داده می شه من خودم به شخصه زمانی که دلم میگیره میرم گلخانه ای که تو محلمون هستش و همینطوری قدم میزنم بهتون توصیه میکنم حتما این کار رو انجام بدید خیلی براتون خوبه و تاثیر فوق العاده ای برای روحیه خودتون داره 

و اما میریم سر قضیه استفاده از گل و گیاه توی محیط کار خودمون به شرکت های بزرگ توی دنیا محیط کاری که برای کارمندانشون ایجاد کردن توجه کردید؟ خوب این ها که کارشون درسته و از روی علم و منطق هر کارشون رو پیش می برن اومدن تحقیق کردن و دیدن که وقتی از گل و گیاه زنده در محیط کار استفاده میشه عملکرد کارمندانشون بیشتر میشه خوب این براشون عالیه شما چرا از گل و گیاه توی زندگیتون و محیط کار استفاده نمیکنید؟

مغز ما نیاز به شارژ کردن داره یعنی چی؟ این هستش که وقتی رو یه موضوع تمرکز میکنیم مغز ساعت ها مشغول اونه یا دغدغه ذهنی داریم خوب باید اینا رو یه جوری به مغز خسته بد بختمون رو شارژش کنیم بله گل و گیاه همین شارژر مغز ما هستش که وقتی وارد محیطی میشید که پر از گل و گیاه زیبا تزئین شده مغزتون باز میشه ( به قول معروف )

یک مساله مهم دیگه هم که هست الان در دنیا در مورد کارمندی کار کردن مفید مد نظر هستش دیگه اصلا مهم نیستش که شما چند ساعت در یک جا حضور دارید مهم این هست که در اون ساعتی که هستید عملکردتون چقدر بوده و بر اساس اون شما رو ارزیابی میکنن و درستش هم همینه چون مجسمه هم میتونه ۲۴ ساعت در یک جا باشه این که مهم نیستش!

شرکت هایی رو دیدید که کلا پر هست از دیوار ها و بدون هیچ پنجره ای خوب شانس موفقیت و عملکرد بالای کسانی که در محیط پر از پنجره و با تم طبیعت و گیاهان ۵ برابر بیشتر از اون یکی افراد هست که در محیط های بسته و تاریک در حال انجام کار هستند.

برای میز های کارمندانتون همیشه گل زنده یا از انواع کاکتوس ها و یا صنوبر استفاده کنید زیرا در تحقیقات نشان داده شده است که این کار باعث افزایش عملکرد در محیط کار برای افرادی که استخدام کردید می شود.

در سال ۲۰۱۱ یک آزمایشی گرفته شد که در آن دو گروه از کارگران را برای یک آزمون آماده کردن و یکی رو در محیط کاملا خشک و با یک میز چوبی قراردادن و دیگری رو تو محیط طبیعت با میزهای احاطه شده از گل و گیاه قرار دادن خوب نتیجه آزمایش همونطور که می دونید برای کسی خوب بود که در محیط پر از گل قرار گرفته بود.

محیط کار رو به حالتی طراحی کنید که افراد در آرامش کامل قرار بگیرند و در محیط هایی که صدای ماشین و چیز های خشن دیگر باشند مشخصا عملکردشون با مشتری و ارباب رجوع مناسب هم مناسب نخواهد بود.

زمانی که مغز شما خسته می شود نیاز به ترمیم دارد و این کار با استراحت و خوابیدن انجام می شود ولی در محیط کار و در طول روز هم این موضوع به وجود میاید ببینید مغز ما مانند یک رم کامپیوتر هستش و همطونطور که رم بعد از ریستارت کردن اطلاعاتش پاک می شود و مغز ما با این تفاوت که حافطه کوتاهش خالی میشه و تو نا خداگاهمون اطلاعات باقی می مونه خوب تو طول روز تصور کنید که کلی کار کردید و خسته اید و نیاز به استراحت دارید ولی خوب تو محل کار که نمیتونید بخوابید و پاهاتون رو دراز کنید 🙂 برای این مواقع گل و گیاه بهترین گزینه هستش که چند لحضه ای ذهن خودتون رو باید به اونا بسپارسید تا انرژی های منفی رو از بدن شما خارج کنن و به راحتی بتونید در طول روز به کارهاتون برسید.

 

 

تاثیر این گیاهان بر روی ذهن مشتری هم تاثیر میزارد و شما تصور کنید یک مشتری ناراضی دارید و این مشتری بعد از وارد شدن به دفتر و محیط کاری شما تحت تاثیر فضای مثبت دفتر کار شما قرار گیرد. خوب به نظرتون فرقی در رفتار اون فرد نمیکند؟ ؟

انواع گل هایی که میتونید در محیط کارتون ازشون استفاده کنید به نظر من بونسای و انواع کاکتوس ها برای روی میز هستش و از انواع گل های ایستاده نسبت به نور محیطتون میتونید تهیه کنید.

امیدوارم که خوندن این مقاله حالتون رو خوب کرده باشه 😉

دگر خدمات تیم ایران پردازه:

طراحی سایت در زنجان

داریوش راد بازدید : 1873 پنجشنبه 07 بهمن 1395 نظرات (0)

عکس العمل

کد (رمز gta)

ترافیک خشن YLTEICZ
نیترو برای همه ماشین ها SPEEDFREAK
همیشه ساعت ۲۱:۰۰ OFVIAC
دریافت جان ، زره و پول HESOYAM
پرواز ماشین ها BSXSGGC
هرج و مرج در شهر IOJUFZN
پرش بلند KANGAROO
هوای بارانی ALNSFMZO
خود کشی SZCMAWO
از بین بردن همه ماشین ها CPKTNWT
هوای مه آلود CFVFGMJ
ماشین نامرئی XICWMD
خیلی چاق BTCDBCB
نفس بی نهایت CVWKXAM
ماهیچه BUFFMEUP
پر شدن ستاره های پلیس OSRBLHH
دریافت موشک KETMAN
شهر خلوت GHOSTTOWN
تانک AIWPRTON
مهمات بی نهایت FULLCLIP
جان بی نهایت BAGUVIX
تفنگ نوع اول LXGIWYL
تفنگ نوع دوم KJKSZPJ
تفنگ نوع سوم UZUMYMW
پرش خیلی بلند KANGAROO
سلامتی بینهایت BAGUVIX
اکسیژن بینهایت CVWKXAM
چتر نجات AIYPWZQP
کوله جت ROCKETMAN
هرگز دستگیر نمیشوی AEZAKMI
پلیسها با چند ستاره دنبالت میکنند BRINGITON
مشت آهنین IAVENJQ
هرگز گرسنه نمیشوی AEDUWNV
اغتشاش و بی نظمی شهر را فرا میگیرد IOJUFZN
دلقک می شوی PRIEBJ
سرعت بازی کند می شود MUNASEF
اسلحه هایت بینهایت میشود WANRLTW
هرگز با موتور یا دوچرخه زمین نمیخوری OUIQDMW
کاهش ترافیک شهر THGLOJ
لباس با حال FVTMNBZ
استخدام نیروهای مشخص SJMAHPE
دو تا کامیون حفاری ظاهر میشود BMTPWHR
همه سربازان در استخدام تو می شوند ZSOXFSQ
مورد احترام مردم قرار میگیرید OGXSDAG
افزایش میل جنسی EHIBXQS
افزایش طاقت و تحمل VKYPQCF
در همه اسلحه ها آرم هیتمن درج میشود NCSGDAG
هلیکوپتر جنگی میگیری OHDUDE
موتور چهار چرخ میگیری AKJJYGLC
کامیون تانکر دار میگیری AMOMHRER
بولدوزر میگیری EEGCYXT
هواپیمای تک نفره میگیری URKQSRK
ماشین هیولا AGBDLCID
اسلحه های حرفه ای PROFESSIONAL SKIT
هوای خیلی صاف PLEASANTLYWARM
هوای خیلی گرم TOODAMNHOT
سرعت بازی بیشتر می شود SPEEDITUP
سرعت بازی کند می شود SLOWITDOWN
اتومبیل مسابقه ای توتوتا میگیدی VROCKPOKEY
ماشین مرده بری WHERESTHEFUNERAL
ماشین کش آمده CELEBRITYSTATUS
کامیون آشغالی میگیری TRUEGRIME
غیب شدن سقف ماشینها WHEELSONLYPLEASE
لمس کردن کامل STICKLIKEGLUE
خود کشی کردن GOODBYECRUELWORLD
پرواز قایق ها FLYINGFISH
هیکلی میشوی BUFFMEUP
همه جا جنایتکاران BLUESUEDESHOES
افراد کانگ خیابانها را میبندند ONLYHOMIESALLOWED
کنترل کردن خیابانها بوسیله کانگ BIFBUZZ
نینجا میشود و شمشیر می گیرد NINJATOWN
ماشینها کندرو می شوند EVERYONEISPOOR
ماشینها تندرو میشوند EVERYONEISRICH
هواپیمای سیاسی میگیری FLYINGGTOSTUNT
رانندگیت حرفه ای میشود NATURALTALENT
همه ی ماشینها نیترژن دار میشوند SPEEDFREAK
اسلحه شماره یک LXGIWYL
اسلحه شماره دو KJKSZPJ
اسلحه شماره سه UZUMYMW
سلامتی جلیقه و پول میگیری HESOYAM
ستاره های پلیس ناپدید میشود ASNAEB
هوای آفتابی AFZLLQLL
هوای خیلی آفتابی ICIKPYH
تیره کردن هوا ALNSFMZO
هوای بارانی AUIFRVQS
هوای مه آلود CFVFGMJ
زمان سریعتر میشود YSOHNUL
سرعت نرمال بازی LIYOAAY
مردم وحشی میشوند AJLOJYQY
همه به تو حمله میکنند BAGOWPG
مردم مسلح می شوند FOOOXFT
تانک می گیرد AIWPRTON
ماشین مسابقه CQZIJMB
پاترول میگیرد JQNTDMH
ماشین مسابقه میتسوبیشی PDNEJOH
ماشین مسابقه تویوتا میگیری VPJTQWV
اتومبیل سیاسی KRIJEBR
مینی لفتراک RZHSUEW
ماشینها منفجر می شوند CPKTNWT
بالا رفتن سرعت بازی PPGWJHT
مجموعه تفنگ ۱ LXGIWYL
مجموعه تفنگ۲ KJKSZPJ
مجموعه تفنگ ۳ UZUMYMW
کپسول پرواز ROCKETMAN
چترنجات AIYPWZQP
سلامتی نامحدود BAGUVIX
دو ستاره شدن OSRBLHH
کم شدن ستاره ASNAEB
۶ستاره شدن LJSPQK
اکسیژن نا محدود CVWKXAM
چاق شدن BTCDBCB
لاغر شدن KVGYZQK
بدنسازی JYSDSOD
حداکثر احترام OGXSDAG
جذب دختر EHIBXQS
گانگسترها خیابان را کنترل کنند BIFBUZZ
تانک AIWPRTON
ماشین ویژه۱ CQZIJMB
پاترول معمولی JQNTDMH
ماشین oldspeeddemon OLDSPEEDDEMON
ماشین مسابقه۱ PDNEJOH
ماشین مسابقه۲ VPJTQWV
ماشین نعش کش AQTBCODX
ماشین ویژه۲ KRIJEBR
ماشین حمل زباله UBHYZHQ
ماشین گلف RZHSUEW
جت جنگی JUMPJET
قایق KGGGDKP
هلی کوپتر جنگی OHDUDE
موتور چهار چرخ AKJJYGLC
تریلر AMOMHRER
لودر EEGCYXT
جت معمولی URKQSRK
پاترول لاستیگ پهن AGBDLCID
منفجر شدن ماشین ها CPKTNWT
فقط چرخ ماشین ها پیدا باشد XICWMD
تمام ماشین ها صورتی شوند LLQPFBN
تمام ماشین ها مشکی می شوند IOWDLAC
پرواز ماشین ها RIPAZHA
تبدیل شدن به بتمن BEKKNQV
هوای گرم PRIEBJ
شب ابری ICIKPYH
هوای صاف ALNSFMZO
هوای بارانی AUIFRVQS
هوای طوفانی CFVFGMJ
هوای مه آلود CWJXUOC
نیمه شب XJVSNAJ
عصر OFVIAC
حداکثر جاذبه دخترها HELLOLADIES
اسلحه نا محدود FULLCLIP
کپسول پرواز YECGAA
تمام ماشین ها نیتروژن دار می شوند SPEEDFREAK
به جای مردم نینجا باشند NINJATOWN
حد اکثر توانایی در اصلحه PROFESSIONALKILLER
زیاد شدن سرعت بازی SPEEDITUP
حداکثر نیروی عضله BUFFMEUP
پرواز قایق FLYINGFISH
حد اکثر مهارت ماشین NATURALTALENT
ترافیک کمتر GHOSTTOWN
ماشین های جدید وارد خیابان می شوند GUSNHDE
ماشین های قدیمی وارد خیابان می شوند BGKGTJH
پرش بلند با دوچرخه CJPHONEHOME
الیوس ها در همه جا هستند BLUESUEDESHOES
مردم به جان یکدیگر می افتند STATEOFEMERGEN
همه با اسلحه به شما حمله می کنند BGLUAWML
همه با شلوار کوتاه وارد خیابان می شوند LIFESABEACH
تمامی چراغ های راهنمایی سبز میشن ZEIIVG
آب و هوای کولاک دار MGHXYRM
برسی کامل PGGOMOY
حد اکثر احترام WORSHIPME
تغییر چهره به فرد مو گره خورده BCKKNQV
جنایتکاران و کارگران MROEMZH
خودروی کشنده JCNRUAD
خودکشی کردن OXCMAWO
ماشین ها به هر طرف می پرند BSXCGGC
تغییر چهره به افراد مهمانی CRAZYTOWN
تغییر چهره به افراد ساحل CIKGCGX
همیشه ساعت ۲۱:۰۰ OFVICA
عوامل خون NUNASEF
مربوط به ماشین ها VQIMAHA

 

بازی gta5 همانطور که به یادتون هست یکی از بهترین بازی های پرطرفدار دهه ۸۰ تا الان هستش که باز هم با گذشت سال ها این بازی در بین نوجوانان محبوب هستش

ماهم برای شما رمز های بازی gta5 رو آماده کردیم تا بتونید از این بازی لذت زیادی به دست بیارید رمز های جی تی آی ۵ یک امکانی بود که سازنده این بازی برای افزایش محبوبیت این بازی در اون جای داده بود

واقعا لحضات نوجوانی یادش بخیر خیلی با این بازی خوش بودیم و حال میکردیم دست سازنده هاش واقعا درد نکنه ما که خیلی حال میکردیم

بازی gta یک مفهمومی رو رعایت کرده بود که اون هم آزادی دادن به کاربر بودش شما با بازی کردن خودتون رو جای اون شخصیت قرار میدادید

و به راحتی خیلی از کارها رو میتونستید انجام بدید

مفهوم واقعی آزادی تو این بازی خلاصه شده بود و میتونستی به راحتی هر ماشینی رو که میخواستی برونی و هر کس رو که میخواستی کتک بزنی و از بین ببری

این نمونه بازی ها که شبیه ساز زندگی واقعی هستن به موفقیت و محبوبیت رسیدند چون در اکثر جاهای دنیا انسان عقاید و رفتارش محدود هستش و این ها کاملا ناشی از ترس هست که در ذهن اون فرد گره هایی رو ایجاد کرده

مثلا شما تو دنیای واقعی پول رو نمیتونید به تعداد بی نهایت داشته باشید ولی تو بازی جی تی آی با زدن یک رمز بازی gta5 میتونید ثروتمند شوید واین برای کاربر خوش آیند هستش یا شما نمیتونید تو دنیای واقعی برید و در هر ماشینی رو باز کنید و سوار بشید ولی با زدن رمز های بازی جی تی آی ۵ میتونید به راحتی هر مدل ماشین رو که میخواید داشته باشید.

جی تی آی یک بازی موفق بود که در نسخه های بعدی نیز به دلیل بالا بودن گرافیک و کم بودن منابع سخت افزاری در میان کاربرا افت شدیدی کرد ولی ما باز هم به یاد و خاطره اون بازی gta5 هستیم

واقعا دمشون گرم.

 

رمز های gta5

رمز های کامل بازی جی تی آی (gta5) برای کامپیوتر

رمز بازی جی تی آی 5

رمز بازی gta5

 

داریوش راد بازدید : 96 سه شنبه 05 بهمن 1395 نظرات (0)

واقعا چرا باید طراحی سایت انجام بدیم؟

این سوالی هستش که با مطالعه این مقاله به جواب آن خواهید رسید.

طراحی سایت چرا؟

طراحی سایت چرا؟

اجازه بدید اول بریم سر بحث نوع های طراحی سایت

چند نوع طراحی سایت داریم؟ مشخصا خیلی زیاد هستن

خوب ما چه نیازی داریم؟ خوب اینم که با خوندن مقالات موجود میتونید بهش جواب بدید و باید خودتون بهش برسید

من میخوام یه سایت داشته باشم که محصولاتم رو بفروشم از اونجا و بعدش واسش پستش کنم! خوب خیلی هم عالی شما نیازتون یک فروشگاه اینترنتی هستش که تخصص ما هستش

 

من نمیخوام سایتم پرداخت آنلاین داشته باشه و ماشالله کلی پول از کسب و کار خودم دارم و مشتری های خودم رو هم دارم فقط میخوام که تو اینترنت هم معروف بشم و شرکتم رو برام معرفی کنید! ای به چشم شما هم نیاز به یه سایت معرفی شرکتی دارید تا خدمات خودتون رو تو اون معرفی کنید عکس و فیلم بزارید از شرکتتون و درباره ما و این جور چیزا

 

خوب من یه پزشک هستم میخوام سایتم رو تبلیغ کنم تا بیمارهام بیان از سایت خودم وقت ملاقات بگیرن و من بتونم نظارت داشته باشم! این هم مشکلی نیست شما نیاز به یه طراحی سایت پزشکی دارین

 

و یا هر نوع از این سایت ها که نوع هاش خیلی خیلی زیاده و همش رو نمیتونم اینجا بگم بهتون

 

به نظرم هر کس باید یه سایت برای خودش داشته باشه تو اینترنت و استعداد و خدماتش رو به همه معرفی کنه باور کنید ما تو بهینه سازی سایت یا همون سئو سایت یه سری شگفتی ها داشتیم که باور نمیکنید مثلا یه محصول خیلی خیلی عمومی که تو همه جا هم هست یه جوری بود که من که سال ها تجربه دارم گفتم اصلا امکانش نیست این بفروشه اومدیم و شروع کردیم و تو نتایج آوردیمش بالا

 

باور نمیکنید همون محصول از جاهایی فروش داشت از خارج هم حتی سفارش میگرفت پس دید خودتون رو محدود نکنید که این محصول نمیفروشه ما تو جهان این همه آدم داریم حال هر کس با دیگری یکی نیستش که پس میتونید با معرفی و تبلیغات کالای خودتون کلی فروش داشته باشید و از این وضع کساتی بیرون بیاید.

 

اکثرا همین الان پاشی و بری به بازار و یا همین بقال سر کوچتون صحبت کنی میبینی که طرف میگه بابا وضع خرابه بازار خرابه اصلا هیچی فروش نداریم مردم قدرت خرید ندارن و اینطور کلمات رو میگن بهت باور نمیکنی پاشو برو بپرس یا شاید خود تو از همون آدما باشی 🙂  خوب ببینید ما مطالعه نداریم نوآوری نداریم تو کسب و کارمون روز به روز داره از کسب و کار شما تو شهر به وجود میاد و هر لحضه رقیبانتون دارن مشکلاتی که تو کسب و کار شما هست رو رفع میکنن تا مشتری به اون ها جذب بشه و یه نکته رو هم بگم مشتری بی وفا ترین فرد هستش که تو این دنیا میشناسید نگید من مشتری هام رو دارم و فلان

بزارید براتون مثال بزنم

من یه آرایشگر میرفتم که از کارش هم راضی بودم بعدش دوستم بهم گفت من میرم فلان جا گغتم باشه یه بار میریم تست میکنیم رفتم از اونجا خوشم اومد گفتم بابا اون مغازه تو محله ما چی بود خداییش این عالیه کارش و فلان بعد دیگه رفتم پیش اون تو اینستا یه پیجی رو دیدم که آرایشگر بود تو نزدیک محل کار من دیدم این ویدیو میسازه عکس میزاره خیلی طرف تو کارش وارده و یه جورایی تخصصی و علاقه مند این کار هستش و کارش رو با عشق انجام میده رفتم یه بار پیش اون دیدم که بابا اون قبلیه چی بود دکونش انگار کاروان سرا بودش کلی دوست بود تو مغازش و آدم راحت نبود ولی اینجا وقتی به آدم وقت میده سر وقت کارت رو انجام میده و طرز برخوردش هم خیلی خوب بود قبلیه بد دهن هم بود حالا

بله به این شکل هستش اگه فردا یکی روببینم که از این بهتر هستش حتما میرم پیش اون چون من میخوام بهترین کار رو برام انجام بدن و هزینه میدم خوب

دقیقا این مورد هم در کسب و کار شما هستش

یه مورد دیگه رو هم بگم ما دوستانی داریم که اینا یه بار این کار رو انجام دادن توسط گروه هایی که اصلا تخصص ندارن و یه چیزی یاد گرفتن و هی همینطوری کپی میزنن و این به کار نمیاد  بله یه بار طراحی سایت کرده و اصلا حتی تاثیری نداشته رو فروشش و دیگه بهش میگی طراحی سایت طرف انگار فوش بهش دادی خوب عزیز من تو اصلا طراحی سایت رو درست و اصولی انجام ندادی هم نوع سایتت هم اینکه تبلیغاتش خیلی مهم هستش الان تو اینترنت هم عین مغازه ها کلی سایت هستش طرف میاد بررسی میکنه خوب بود میخره نبود میره یکی دیگه به همین  راحتی

پس کار رو باید به کاردون بسپارید ما نمیگیم کاردون هستیم ولی با تجربه ای که تابه کنون به دست آوردیم میدونیم که چه طوری براتون سایتی راه بندازیم تا براتون سود آور باشه و به ما هم فوش ندید بعدش 🙂

امیدوارم که تا الان فهمیده باشید اهمیت فناوری چی هستش تو جامعه ما هم که جهان سوم هستیم به تازگی داره جا باز میکنه و اثراتش رو خوب میدونید با اومدن گوشی های هوشمند کلا رابطه ها بهم خورد و کلی امکانات به شما و کسب و کار شما داد یه بحث هم باید بگم اونم اینکه طراحی سایت انجام میدید باید با هر دستگاهی متنساب و واکنشگرا باشه یعنی اینکه به سایت شما با هر سایز مانیتوری میرن محتواتون رو به بهترین شکل نشون بده تا مشتری و کاربر که داره سایت شما رو میبینه یه تجربه خوب از سایت شما داشته باشه که ما تمامی این موارد رو در طراحی سایت هامون انجام میدیم.

جمع بندی: طراحی سایت خوبه لطفا انجامش بدید تا فروشتون رو بیشتر کنید 😉

دگر خدمات:

طراحی سایت در تبریز

داریوش راد بازدید : 102 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)

پیمودن هزاران کیلومتر، تنها با یک قدم شروع می شود. اولین قدم شما، لحظه ای است که صفحه را ورق بزنید. 

 

آینده انسان در سال 2020
آینده انسان در سال 2020

فایده مطالعه این مقاله برای من چیست؟

تبدیل به چیزی خواهید شد که برای رسیدن به آن تمرین کرده اید.

انسان 2020 چیست؟

ایده نگارش این مقاله، زمانی به ذهنمان خطور کرد که در جلسه  برنامه ریزی  2020 برای آموزش های آینده، این سوال پیش آمد که چند سال بعد، یعنی در سال میلادی، یک انسان موفق چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

وقتی به خودمان آمدیم، متوجه شدیم که گویا چند ساعتی است که در حال صحبت در این رابطه هستیم و آنچه موضوع را جالب تر کرد، این بود که متوجه  با انسان فعلی تفاوت های زیادی دارد و اگر مهارت های خاصی 2020شدیم، انسان را نداند، از چرخه رقابت بیرون خواهد رفت و هیچگاه رنگ موفقیت را نخواهد دید. گوی اتفاقی، باعث شد که تصمیم بگیریم که برنامه ای آموزشی برای همین گفت و مردم کشورمان طراحی کنیم تا تغییرات شدید آینده، برایمان بسیار آسان، جذاب و دوست داشتنی باشد تا یک بحران! امیدوارم با مطالعه این مقاله، موفقیت های فوق العاده ای کسب کنید و ما را در جریان موفقیت های خود قرار دهید.

چطور این مقاله را نخوانیم؟ همه ما اولین مقاله های زندگیمان مربوط می شدند به دوران مدرسه (و تقریبا برخی شاید آخرین کتاب  خواندن هایشان هم به همان دوران مربوط می شود!). در این  چطور باید یک کتاب را بخوانیم و از آن استفاده کنیم.ً دوران، یاد نگرفته ایم که واقعا بسیاری از ما، هنوز بر طبق عادت دوران مدرسه هستیم و وقتی کتابی برای علاقه خودمان می خوانیم و قصد داریم از آن استفاده کنیم، به گونه ای آن را می خوانیم که انگار قرار است از آن امتحان بدهیم و این در حالی است که ما کتاب را می خوانیم که تغییر کنیم. بنابراین وقتی این مقاله را می خوانید، قرار نیست که زیر تعاریف خط بکشید و تعداد عوامل را حفظ کنید! بلکه هدف این است که، در هر جایی از زندگی خودتان که صلاح دانستید تغییری ایجاد شود، کنار آن بخش از کتاب بنویسید که، مثلا: وقتی ....حواسم باشه با مشتری ها هم همدلی کنم. مخصوصا قرار نیست این مقاله سالم بماند! شما حسابی باید با این مقاله درگیر شوید، زیر مطالب کاربردی اش خط بکشید، مطالب مهمی را که به ذهنتان می رسد، حاشیه نویسی کنید و هر جایی که با آن موافقید و یا مخالفید، اعلام کنید! آنجایی که از خودتان :) بکشید و گاهی هم :( راضی هستید و درست رفتار

گسترش روحیه راحت طلبی در انسان 2020

پیشرفت در علم، افزایش ارتباطات، رسانه ها و روش های بازاریابی بعضی از شرکت ها، بیشتر مردم را به سمت یک باور اشتباه سوق داده، که به دست آوردن برنامه هایی را دیده اید که در آن نتایج بزرگ در زندگی، احتیاج به تلاش ندارد. حتما تبلیغ می شود شما بدون رفتن به باشگاه و یا حتی رژیم گرفتن می توانید با استفاده از این قرص لاغری در چند روز وزن خود را کاهش دهید و به اندام رؤیایی خود برسید. این ها یک سری تبلیغات پوچ و توخالی است که هیچ نتیجه مثبتی نخواهد داشت و افراد بعد از گذشت چندین ماه، دوباره به وزن قبلی خود برمی گردند. پس باور داشته باشید، برای رسیدن به نتایج ارزشمند باید تلاش کنید. اولین قانون موفقیت که به سرعت کمک می کند تا شما پیشرفت کنید، هم جهت کردن فعالیت های روزانه با اهداف بلندمدت زندگی تان است. به عنوان مثال، فردی را تصور کنید که هدف اصلی اش در زندگی، قهرمانی المپیک در رشته کشتی است. این فرد باید زیر نظر مربی آگاه و باتجربه، بسیار تمرین کند، رژیم غذایی علمی و دقیقی رعایت کند و روحیه قوی داشته باشد تا فشار تمرین خسته اش نکند. باید نگرش مثبتی داشته باشد. اعتمادبه نفس قوی، اراده، انگیزه و بسیاری از موارد دیگر که همگی این ها در راستای قهرمانی این فرد هستند. حالا تصور کنید این فرد علاقه زیادی به پیتزا و نوشابه داشته باشد و بخواهد که یک شب در میان، رژیم خود را رعایت نکند و از یک پیتزای مخصوص و خوشمزه با برخلاف هدف اصلی اش است. ًپنیر زیاد همراه با نوشابه لذت ببرد؛ که این کار دقیقا به نظر شما آیا این فرد خود را آماده قهرمانی می کند؟

چرا باید از ابزار استفاده کنیم؟

یک آچارفرانسه را در نظر بگیرید. این آچارفرانسه به ما کمک می کند تا با صرف انرژی کمتر و در زمانی کوتاه تر، یک پیچ را بازکنیم. در واقع، ابزار مناسبی است که ما را زودتر به هدفمان می رساند. پس، ما به تجربه در زندگی مان دریافته ایم که استفاده از ابزار برای ما ضروری است. شاید هیچ گاه نتوانیم یک پیچ محکم را بدون ابزار و فقط با استفاده از دست بازکنیم. ابزار به ما کمک می کند با صرف انرژی کمتر و در زمان کوتاه تر به هدفمان برسیم.

قانون 5 ضربه:

این قانون را از یکی از بهترین سخنرانان جهان شنیدم که می گفت: یکی از مهم ترین اهداف زندگی تان را در نظر بگیرید. حالا تصور کنید در جنگل و در میان درختان سرسبز در حال قدم زدن هستید. حالا یک درخت را انتخاب کنید. این درخت همان هدف شماست. اگر شما حتی فرصت بسیار کمی در روز داشته باشید با این روش ساده می توانید درخت را قطع کنید (یعنی به هدفتان برسید) به شرط این  قاعده را رعایت کنید:2 که این  تبر داشته باشید و هر روز با صرف کمترین وقت، فقط پنج ضربه به این درخت - 1 بزنید. به این درخت تعهد داشته باشید و تا رسیدن به هدفتان درخت تان را تغییر ندهید. - 2 با همین روش ساده بعد از گذشت چند ماه یا یک سال، این درخت می افتد و شما به هدفتان می رسید. در بخش های بعدی روش هایی را با هم می آموزیم که تبرمان را تیز کند تا با هر ضربه، به هدفمان نزدیک و نزدیک تر شویم. همه انسان ها یک روزی به دنیا می آیند و این شانس را دارند، چندین سال زندگی کنند و بعد به پایان مسیر می رسند و از این دنیا می روند. بسیار اهمیت دارد که این یک باری که شانس زندگی داریم به چه دستاوردهایی می رسیم. و چه زیبا، ژاله اصفهانی این موضوع را بیان می کند:

زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست         هرکسی نغمه ی خود خواند و از صفحه رود

صفحه پیوسته بجاست اد.                      خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

قانون دانه:

گاهی از طبیعت می توان درس های بزرگی گرفت. در یک باغ سیب ممکن است سیب را به عمل 500صدها درخت سیب وجود داشته باشد و هر درخت، حدود این همه دانه لازم است که چند ً می آورد که هرکدام حاوی چندین دانه است. واقعا درخت سیب دیگر اضافه شوند؟ آیا یک دانه نمی تواند رشد کند و سال ها بعد یک درخت تنومند و پر میوه باشد؟ اینجا از طبیعت یاد می گیریم: دنبال رشد هستید، بهتر است بیش ً اکثر دانه ها هرگز رشد نمی کنند، پس اگر واقعا از یک بار تلاش کنید. همواره به یاد داشته باشید: باید در بیست مصاحبه شرکت کنید، تا یک شغل مناسب به دست آورید. باید با چهل نفر مصاحبه کنید، تا یک فرد مناسب را برای سازمانتان استخدام کنید. باید با پنجاه نفر صحبت کنید، تا محصولتان را بفروشید. باید با صد نفر آشنا شوید، تا یک رفیق شفیق و وفادار پیدا کنید. اگر این درس طبیعت را به درستی درک کنیم، دیگر ناامید نمی شویم و به راحتی شکست را نمی پذیریم. می خواندم و برای تحقیق به شرکت های بزرگ MBA طی دوره ای که در دانشگاه، مراجعه می کردم، متوجه شدم که مؤسسان شرکت های بزرگ ایرانی همچون صنایع غذایی بهروز، صنایع غذایی مهرام و مادیران، بیشتر ازدیگران شکست خورده اند، ولی همواره دانه های بیشتری کاشته اند. یک دانه خوب، جنبه های دیگر زندگی را بهبود می بخشد. دقت کرده اید که هر وقت به طور منظم ورزش می کنید، میل به غذاهای سالم و کم کالری تر دارید؟ آیا متوجه این تغییر شده اید که وقتی غذاهای سالم و رژیمی می خورید، انرژی بیشتری داشته و دوست دارید ورزش کنید؟ همه چیزها در زندگی به هم مربوط هستند. روش تفکر شما، روی روحیه شما مؤثر است. روحیه شما، بر نوع راه رفتن تان مؤثر است. راه رفتن شما، روی نحوه گفتارتان اثر می گذارد و روش حرف زدن تان، روی طرز فکرتان مؤثر واقع می شود. تلاش برای پیشرفت در یک بعد زندگی، بر سایر ابعاد زندگی اثر می گذارد. وقتی در خانه خوشحال هستید، در محل کار نیز احساس شادی بیشتری خواهید داشت. وقتی با همکاران خود رابطه گرمی دارید، در خانه نیز، با همسر و فرزندانتان بهتر برخورد خواهید کرد. برای پیشرفت در زندگی می توانید از هر نقطه ای که هستید، شروع کنید. بسیار هیجان انگیز است، وقتی به ده سال گذشته زندگی خود نگاه می کنم، شوق آینده، خواب از چشمانم می گیرد. می توانید همین الان در هر شرایطی که هستید برنامه ای برای نوشتن اهداف، پیشرفت در شغل، یادگیری مهارت جدید و ... داشته باشید. همین تغییر کوچک، باعث بروز نتایج بزرگ خواهد شد، زیرا همه امور به هم مربوط هستند. عکس این قضیه نیز صادق است، یعنی اگر یک بخش از زندگی تان خراب شد، سایر ابعاد هم به زودی خراب می شوند. هر کاری که انجام می دهید، به نوبه خود اهمیت دارد، زیرا به امور دیگر مربوط است.

کوچک های بزرگ:

شاید یکی از مهم ترین قاعده های این مقاله و تمامی کتاب های انگیزه بخش جهان این نکته باشد که، پاداش های بزرگ در اثر فعالیت های بسیار کوچک و هوشمندانه به دست می آیند. نتایج، بسیار بزرگ تر از تصور ما هستند، اما گام ها چندان بزرگ و مهم به نظر نمی رسند. اگر برای کاهش استرس، بهبود روابط فردی و گسترش کسب وکارتان از استراتژی درست استفاده کنید، از نتایج آن شگفت زده خواهید شد. بسیاری از آدم های ساده انگار انتظار دارند پس از گذشت  زمان بسیار کوتاه، نتایج آنی را ببینند. برای مثال، اگر فردی سه روز متوالی برای کاهش وزن، صبح زود از خواب بیدار شود، در پارک نزدیک منزلش بدود و انتظار کاهش وزن را داشته باشد، به زودی دلسرد خواهد شد. چون هنوز نتیجه ملموسی پدیدار نشده است. تمام انسان های هوشمند که برای زندگی و افکار خود استراتژی دارند، می دانند که باید مدت ها کاری را به دقت انجام دهند تا یک باره نتیجه فوق العاده آن را ببینند.

یک داستان از معلم ریاضی دوم راهنمایی:

وقتی دوم راهنمایی بودم، تنها درسی که همیشه نمره 20 می گرفتم درس ریاضی بود. معلم باهوشی داشتیم به نام آقای میرزایی. ایشان روزی یک مسئله ریاضی به ما دادند که جالب بود. داستان، درباره مرد میلیونری بود که پی برد، یکی از  دلار بخرد، 1000 دانش آموزانش ایده جالبی دارد که اگر آن ایده را در ازای می تواند میلیون ها دلار درآمد به دست آورد؛ اما نمی دانست که دانش آموزش هوش ریاضی بسیار بالایی دارد. برای روز اول، کافی است. برای روز 1 دانش آموز به مرد ثروتمند گفت: یک سنت دوم دو سنت، برای روز بعدی چهار سنت و هر روز این پول دو برابر شود و این کار  روز ادامه داشته باشد. مرد میلیونر از خوشحالی در پوست خود نمی گنجید 30فقط و زیر لب به حالت تمسخر لبخند می زد و بلافاصله گفت حاضر است شرط او را بپذیرد. اما در پایان ماه متوجه شد که بیش از داده است. هیچ کدام از ما دانش آموزان حرف آقای میرزایی را باور نکردیم؛ اما معلم ریاضی مان جدول زیر را برایمان کشید تا حرفش برایمان باورپذیر شود.

روز اول= یک سنت روز

دوم= دو سنت

روز سوم= چهار سنت

روز چهارم= هشت سنت

روز پنجم= شانزده سنت

روز ششم= سی و دو سنت

روز هفتم= شصت و چهار سنت دلار1/28

روز هشتم=  دلار2/56

روز نهم=  دلار5/12

روز دهم=  دلار163/84

روز پانزدهم=  دلار5242/88

روز بیستم=  دلار167772/16

روز بیست و پنجم= دلار5368709/12

روز سی ام= دلار10 /23/418/737

فکر می کنید مجموع این مبالغ چقدر است؟ این مثال نشان می دهد که کوچک هایی هستند که بسیار بزرگ اند و تأثیرات عمیقی در زندگی انسان خواهند داشت.

یک تحول در فرآیند آموزش ارتش امریکا:

در اوایل دهه 1980، دکتر ریچارد بندلر یکی از نویسندگان کتاب NLP، در استخدام ارتش آمریکا قرار گرفت تا کمک کند مهارت تیراندازی در ارتش آمریکا بهبود یابد. ابتدا دکتر بندلر برنامه قبلی آموزش را به  دقت بررسی کرد. برنامه آموزش این گونه بود که، به هر فردی یک هفت تیر می دادند، راه تیراندازی را به آن ها آموزش می دادند و بعد، از آن ها می خواستند از فاصله سی متری به هدف شلیک کنند. بعضی از سربازها می توانستند از همان ابتدا تیرهایشان را به هدف بزنند؛ اما بقیه افراد، فقط به مقدار بسیار کم پیشرفت می کردند. فرض مربیان آموزشی این بود که بعضی از سربازان از استعداد ذاتی برای تیراندازی برخوردارند و اکثریت از استعداد محروم اند؛ اما دکتر بندلر این استدلال را نپذیرفت.  ریچارد بندلر بعد از چند روز فکر کردن در مورد نحوه آموزش، روند را کاملا متری شروع به تیراندازی کردند. 3 تغییر داد، به گونه ای که همه سربازان از فاصله در این روش به خاطر این که فاصله بسیار کم بود، تمام سربازان به  راحتی به هدف می زدند. متری 18 و 12 و 9 متری تیراندازی را امتحان کردند. بسیار ساده بود. از فاصله 6 متر فاصله را بیشتر می کردند، تا این نیز همچنان ساده بود و روزانه سربازان فقط  3متر رسیدند. این تغییر در شیوه آموزش، همه را متعجب کرد، زیرا حالا که به 30 هدف می زدند. دکتر بندلر استاد جزء متری دقیقا30سربازان زیادی از فاصله جزء کردن است و شهرت جهانی دارد. به  عبارت  دیگر، دکتر بندلر معتقد است، اگر یک کار بزرگ و دشوار را به اجزای کوچک تری تقسیم کنیم، انجام این فرآیند به شدت آسان می شود. با استفاده از این  ازشیوه آموزش می توانید در هر زمینه ای یادگیری خود را افزایش دهید و من دقیقا همین روش برای آموزش به دانشجویانم در دانشگاه صنعتی شریف استفاده می کنم.

یادگیری از روی دست بزرگ ترها: در مدرسه به ما می گفتند، که انجام دهیم: تکرار، تکرار و تکرار راهکاری که مرتبا بود. با این که به جمله آقای دیل کارنگی که می گوید:
تکرار مادر مهارت هاست.
اعتقاد دارم و در مواردی این تکرار، قوی ترین روش برای تثبیت یک موضوع است، ولی همیشه و در هر زمینه ای این گونه نیست. یک مثال می زنم: فکر می کنید بعضی از آقایان چگونه رانندگی را یاد می گیرند؟ این ها از سال ها قبل که کنار پدر، مادر و راننده تاکسی می نشینند، فقط به نحوه رانندگی نگاه می کنند و با همین شیوه نگاه کردن، رانندگی را یاد می گیرند. اغلب، بسیاری از افراد به سرعت در رانندگی مهارت می یابند. به عبارت دقیق تر منظور این است که، با روش نگاه کردن و الگوبرداری از دیگران، می توانیم آموزش ببینیم. به این فرایند در ان ال پی، الگوبرداری می گویند. این روشی است که با با تماشا کردن کسی  استفاده از آن می توانید بر سرعت یادگیری خود بیفزایید. صرفا که می تواند کاری را به طرز عالی انجام دهد، می توانیم انجام آن کار را بیاموزیم.

کجای زمین فوتبال قرار دارید؟

در سال های قبل، عضو تیم فوتبال نوجوانان راه آهن و تیم تراکتور سازی تبریز بودم  آذری هستیم. چون پدرم ارتشی بود، یک سال در تبریز زندگی کرده ایم و اصالتا بازیکن 22 مربی ای داشتیم که همیشه به ما می گفت بچه ها تصمیم بگیرید یا جزء اصلی زمین باشید و یا جزء هزاران تماشاچی فوتبال که دورتادور زمین نشسته اند و بازی را نگاه می کنند. این جمله را آن سال ها خیلی خوب درک نمی کردم و همیشه به خودم می گفتم ما که جز بازیکنان هستیم و مربی از گفتن این جمله چه منظوری دارد؟ حالا که چندین سال است در دانشگاه صنعتی شریف تدریس می کنم، این قضیه به راستی برایم بسیار ملموس شده است و افراد بسیاری را می بینم که به شوق یادگیری یک مهارت جدید مثل زبان انگلیسی، نواختن گیتار، یادگیری تندخوانی فانتوم و حتی درس خواندن، تلاش جدیدی را شروع می کنند، ولی بعد از یک مدت، انگیزه خود را از دست می دهند و به جمع تماشاچیان می پیوندند.

تقریبا همیشه در ابتدای کار، افراد هیجان دارند و معمولا دچار افراط می شوند البته بسیار خوب است که برای ایجاد ریتم موفقیت، هیجان زده باشیم، اما بهتر است طوری  ماه این ریتم را حفظ کنیم.3 برنامه ریزی کنیم که بتوانیم حداقل به مدت اگر تلاش کنید هر روز گام های درست و کوتاهی را بردارید، به شما قول می دهم، در نهایت برنده خواهید شد؛ اما اگر کارهای زیادی برای دنبال کردن دارید، خود را برای یک شکست آماده کرده اید. تمام انسان های موفقی را که از نزدیک دیده ام، هرگز چند فعالیت را به  طور همزمان انجام نمی دادند. همواره به یاد داشته باشید پیگیری و استقامت یکی از مهم ترین اجزای موفقیت در هر کاری است.

حضرت سعدی در این رابطه می فرمایند: رهرو آن نیست که گه تند و گهی خسته رود    رهرو آن است که تند و پیوسته رود

البته با اجازه از شاعر دوست داشتنی کشورمان، تغییر کوچکی در شعر داده ام. بازیکن اصلی تیم باشید و آگاهانه با 22 جز پس همین حالا تصمیم بگیرید، واقعا استراتژی درست در مسیر موفقیت حرکت کنید. انتخاب کنید، از امروز در خانواده تان عضو مؤثرتری باشید، به طوری که، زمانی که در منزل هستید، به وجود شما افتخار کنند. شما باید توانایی خوشحال کردن خانواده و دوستانتان را به دست آورید. خانواده، یکی از مهم ترین بخش های زندگی افراد موفق و سعادتمند است. لازمه این که بتوانید باعث شادی دیگران باشید، این است که خودتان فرد شاد و بانشاطی شوید.

ادامه دارد...

دگر خدمات تیم:

طراحی سایت در ارومیه

داریوش راد بازدید : 185 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)

1) شفافیت : منظور ما از موفقیت چیست؟ به یاد داشته باشید که موفقیت یک مکانیسم هست و پولدار شدن یا افزایش فروش نتایج درست این مکانیسم هستند

عوامل موفقیت یا درونی هستند یا بیرونی؟ اگر در عوامل بیرونی کنترلی نداری تمام وقت و انرژی ات رو بر روی عوامل درونی ات متمرکز کن جایی که متعلق است به تو

پیشنهاد میکنم هدفتان فقط پولدار شدن نباشد چرا؟

چون زمانی که به آن میرسید دیگر مکانیسم تان خود به خود خاموش خواهد شد

 

2) اصل ظرفیت: ما آنقدر موفق می شویم که ظرفیت اش را داریم آمادگی و شایستگی اش را داریم

 

گر بریزی بهر را در کوزه ای، چند گنجد قسمت یک روزه ای

طراحی سایت در تبریز

 

اگر سهم بیشتری از موفقیت و شادمانی رو در این دنیا جستجو می کنی بدان که محدودیت در ظرفیت من و توست کوزه ات را بزرگتر کن و اگر توانستی در اقیانوس شادمانی و موفقیت شناور شو

اگر از موفقیت های فعلی خود راضی نیستید باید حاضر شوید که در علائق، انات ها، عشق ها و عادات خود تغییراتی را به وجود آورید.

 

3) اصل علیت: هر اتفاق و حادثه ای در این جهان علت یا دلایلی دارد اگر شما بدانید که دلیل یا دلایل افزایش فروش کدامند کافیست هر زمان که مایل باشی آن ها رو فراهم کنی بقیه خود به خود رخ خواهند داد

طراحی سایت در تبریز

فرد منظقی و باهوش پیوسته در حال جستجو در بین این علت هاست علت هایی که اگر آنها رو پیدا کند هر گاه آن ها رو برآورده سازد به خواسته اش خواهد رسید.

 

4) اصل قیمت: هیچ چیز در این دنیا مجانی نیست حتی برای نفس کشیدن هم شما باید تلاش بکنید شاید تنها چیزی که به ظاهر رایگان به ما داده شده است عمر است و تندرستی

هر آنچه که در این دنیا به دست می آوری عمر و وقتت را صرف آن خواهی کرد هر آنچه که فکر میکنی رایگان به تو داده اند اگر خوب بیاندیشی و تحقیق کنی در خواهی یافت یا قیمتش را داده ای یا خواهی داد و معمولا هم بسیار گران هست پس از پبش آماده شو که قیمت هر چیزی را بپردازی تا بدانی که با صرفه است یا نیست

 

5) اصل شناخت:  شناخت از خود و شناخت از دیگران کلید طلایی موفقیت هست شناختی که موجب میگردد احترام به خود و اعتماد به نفس شما افزایش یابد

 

6) اصل علم و فن: علم از جنس دانش و آگاهیست با خواندن و شنیدن به سرعت آن را فرا میگیریم اما فن از جنس مهارت است که با تلاش و پشتکار در آن حرفه ای می شوید اگر میخواهید موفق شوید بدانید که موفقیت ترکیبی است از علم و فن، آگاهی و دانش هر دو را بیاموزید و چه بهتر در مقابل هر 2 آگاهی که پیدا می کنید 8 واحد عمل کنید تمرین کنید تا درآن استاد گردید

 

7) اصل هماهنگی: پولدار شدن و ثروتمند شدن بلکه هیچ منافاتی با انسانیت ندارد بلکه بالعکس می تواند موجب گسترش آنها شود

علم بهتر است یا ثروت ؟ مقایسه ای غلطیست امروز هرکس علمی بداند می تواند تبدیل به ثروت کند و هر کس ثروتی داشته باشد می تواند موجب توسعه علم گردد.

 

طراحی سایت در تبریز

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 67
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 469
  • بازدید سال : 3,152
  • بازدید کلی : 16,896